Szanowni Klienci ,
w związku z okresem urlopowym w naszej firmie w okresie od 15.07.2024 r. do 26.07.2024 r. Biuro Obsługi Klienta pracuje w pomniejszonym składzie.
W związku z powyższym prosimy o wybranie kontaktu z nami za pomocą skrzynki pocztowej kontakt@ainkurier.pl
Oczywiście Państwa zamówienia będą realizowane jak dotychczasowo.
Pozdrawiamy
Zespół AINKurier.
Od 1.03.2024 zmianie ulegają stawki na InPost Kurier
Nowe stawki na serwisy TNT Express i Economy - indeksacja
Indeksacja stawek na usługi w DPD krajowym i międzynarodowym wchodzi w życie 1.01.2024
Nieobecność Odbiorcy nie musi oznaczać zwrotu przesyłki do Nadawcy
od stycznia 2023 r. firma Fedex d. TNT wprowadziła dodatkową dopłatę za opakowania paczek
Szanowni Państwo - szczyt paczkowy trwa i w związku z nim odnotowujemy opóźnienia w odbiorach i doręczeniach przesyłek
Od 3.10.2022 firma PEKAES świadczy usługi pod nazwą GEODIS Road Network Sp. z o.o.
Wyłączenie będzie dotyczyło kilku krajów
W tym roku jest znaczący wzrost dopłat paliwowych i drogowych
Nie dajcie się złowić oszustom
Długi weekend przed nami - informujemy jak pracujemy