Przekierowanie paczki Inpost do Paczkomatu, PaczkoPunktu czy sąsiada.

2023-04-05

W ramach dotychczasowej usługi kurierskiej InPost udostępnił naszym Klientom możliwość Dynamicznego Przekierowania Paczki do paczkomatu, paczkopunktu lub sąsiada.

Jak to działa?

Paczka zostaje odebrana od Nadawcy lub przyjęta w oddziale. Odbiorca otrzymuje wiadomość e-mail i/lub SMS oraz powiadomienie w aplikacji z linkiem do strony umożliwiającej przekierowanie paczki. Odbiorca może ją przekierować bez dodatkowych kosztów, nawet wtedy kiedy przesyłka jest już w doręczenia.

Jakie paczki można przekierować?

Nie wszystkie paczki można jednak przekierować, więc podajemy informacje jakie paczki nadają się do skorzystania z tej usługi:

- paczki z podanym adresem e-mail i numerem telefonu do Odbiorcy

- paczki standardowe bez opcji doręczenia do określonej godziny oraz usługi „dokument zwrotny”

- przesyłkę, która nie jest wielopaczkowa

- przesyłkę, której wymiary nie przekraczają gabarytu C a waga 25kg

 

Dzięki temu rozwiązaniu ograniczacie Państwo konieczność wielokrotnego kontaktu z Biurem Obsługi, Odbiorca może sam zarządzać przesyłką online. Zmniejszacie Państwo liczbę zwrotów a tym samym ponoszenie dodatkowych kosztów z tym związanych.

Zapraszamy do wypróbowania

pozdrawiamy

Zespół AINKurier



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. OK, rozumiem