Co zrobić, jeśli kurier nie odebrał od nas przesyłki ?

2018-11-21

W związku z tym, że obecnie (szczyt sezonu) coraz częściej występują opóźnienia w odbiorach przesyłek, zamieszczamy informacje pomagające Państwu zrealizować usługę transportową.

Jeśli kurier nie odebrał przesyłki prosimy o kontakt z naszym BOK – najlepiej mailowy pod adresem: kontakt@ainkurier.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia z naszego systemu w celu weryfikacji zamówionego Przewoźnika. Nasi Pracownicy dołożą wszelkich starań aby pozyskać dla Państwa informacje od firmy kurierskiej, która miała zrealizować transport. Niektóre firmy kurierskie przekazują numery telefonów do kurierów realizujących zlecenie dzięki czemu można się z kurierem skontaktować i dowiedzieć się bezpośrednio u niego, o której godzinie planuje przyjazd po paczkę.

W większości firm kurierskich przesyłka może być odebrana przez cały dzień roboczy, kurierzy jeżdżą bowiem do późnych godzin wieczornych.

W związku z tym prosimy o kontakt w kolejnym dniu roboczym możliwie rano abyśmy mogli odpowiednio szybko zareagować i ponowić odbiór przesyłki od Państwa jeszcze tego samego dnia.

W przypadku kiedy zamówienie zostało złożone na odbiór w konkretnym przedziale godzinowym (kurier DPD) i braku odbioru prosimy o kontakt po tym czasie. Będziemy w stanie odpowiednio wcześnie zareagować i być może uda się odebrać paczkę w innym przedziale ale jeszcze tego samego dnia.

W większości przypadków firmy kurierskie same nie ponawiają odbiorów przesyłek na kolejny dzień bez wyraźnego kontaktu z nimi i ponaglenia – dlatego koniecznie prosimy o informację, że przesyłka nie została odebrana.

Mamy jednak nadzieję, że takich sytuacji będzie jak najmniej i Wasze przesyłki będą odbierane i dostarczane na czas.

W razie pytań lub wątpliwości – zapraszamy do kontaktu z nami

 

Pozdrawiamy

Zespół AINKurier



Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x